Některé děti se v online výuce naučily větší zodpovědnosti, dokážou si rozvrhnout práci a čas. Mnoho z nás ale naopak cítí nejistotu a neklid a klademe si otázky, jestli nejsou naše děti jen pasivními přijímači informací, jestli v online výuce aktivně komunikují a mají prostor na vzájemnou interakci. Jak se na nich projeví, že si nemohou už téměř rok se spolužáky nezávazně „pokecat“, o přestávce „vypustit páru“ a zažít společně legraci? A jak to bude vypadat, až se vrátí do škol po dlouhé izolaci? Budou schopni se poslouchat, kooperovat, tvořit tým, vzájemně si rozumět, být k sobě vstřícní a ohleduplní?
Sdružení D v posledních týdnech intenzivně připravovalo a stále tvoří online programy zaměřené přesně na tyto problémy. Programy podporující vzájemnou kooperaci mezi spolužáky a oboustrannou komunikaci učitelů a žáků v online výuce. Dále nabízíme pomoc učitelům, jak ve třídě rozdělené na jednotlivé monitory udržet skupinu jako fungující celek.
Darujte rovnou na tomto odkazu >>> darujme.cz
Proč hledáme dárce?
Tyto programy nabízíme školám v období lockdownu zdarma, ale jejich vývoj a distribuce něco stojí.
Je to jednoduché:
Každých 10 Kč vašeho daru zajistí 1 minutu online programu pro 1 třídu.
A máme toho ještě mnohem víc, třeba:
Prosím, pomozte dodat online výuce, co jí chybí.