„Kdybychom si uměli číst myšlenky, bylo byto jednodušší. Jde to ale i jinak?"
(8.–9. roč. ZŠ a 1. roč. SŠ, 3 vyučovací hodiny)
Běžná hodina fyziky v deváté třídě, najednou hádka dvou žáků, pláč...
Co by se ale stalo, kdybychom mohli tuto konfliktní situaci zastavit, vracet a zkoumat z různých úhlů pohledu? Pojďte to zjistit spolu s námi skrze příběh dvou deváťáků, Dominiky a Vojty. Budeme společně odkrývat, jaké motivy mohly být skryté za jednáním obou postav. Jak se asi cítili, proč se chovali tak, jak se chovali a co by možná řekli raději? Program pomáhá žákům osvojit si principy a strategieefektivní komunikace. Nabízí prostor pro jejich aplikaci, aby se staly přenositelné do vlastního života studentů.
Základní zaměření: Efektivní komunikace, rozvoj empatie.